АВТОРСЬКІ ПРАВА АБО БРЕНД ДЛЯ БЛОГЕРА

У зв’язку з популярною тенденцією ведення блогів на інтернет платформах, в різних напрямках, та тематиках, в останні роки, починається максимальна активність блогерів. Деякі з блогерів намагаються, за рахунок чужої популярності в мережі, отримати свою особисту вигоду, підняття своєї популярності – недобросовісно використовуючи чужий контент, ім’я, псевдонім, бренд. З метою запобігання таких спроб і з метою…

Детальніше

Реєстрація торгової марки для телебачення, тв, регіональних каналів, ток-шоу, телепередач

Тенденція розвитку телебачення по всій Україні, породжує за собою конкуренцію назв та логотипів телеканалів. Наприклад, Ви створили телеканал в Одесі, вклали в нього сили і капітал, запустилися в ефір. А через декілька років роботи з’являється ТВ канал з, умовно, Вашою назвою (або з дуже схожою для глядача) у Києві. Мало того, в такому випадку, ті…

Детальніше

Переваги зареєстрованої торгової марки

Якщо Ви не зареєстрували свій товарний знак, то це зможе зробити хтось інший. Такі ситуації нерідко піддають ризику будь-який бізнес і розвиток продукту або послуг. Реєстрація торгової марки в першу чергу захищає бренд і надає вам інструменти, які не дозволять будь-кому використовувати подібні знаки і завдати шкоди бізнесу. Зареєструвавши свій бренд, Ви маєте право вживати…

Детальніше

Передача права на торгову марку Україна. Трансфер товарного знаку

Торгова марка – це знак, символ або дизайн, який ідентифікує товари або послуги. Кільця автомобілів Audi, або чорно – червона табличка YouTube – одні з найбільш впізнаних  у світі торгових марок. Як приклад такого дизайну ці символи вважаються нематеріальної власністю і часто є одним з найцінніших активів бізнесу. Право власності на торговельну марку може переходити…

Детальніше