Пошук торгової марки в Польщі та Євросоюзі

Бізнес, який достатньо успішно і тривало працює на одному ринку, зазвичай, з часом виходить за межі однієї держави і починає розповсюджуватися на території інших країн. Це стосується експорту, розміщенню нових пунктів продажу, інтернет-магазинів, що працюють за кордоном країни походження товарів чи послуг. В контексті сучасних реалій України можливо вважати, що першим перспективним ринком для українського…

Детальніше

Авторське право на торгову марку

Торгова марка, логотип – являє собою об’єкт (вид) інтелектуальної власності, що складається з знаку, слова, словосполучення, дизайну, малюнка, поєднання кольорів, або їх сукупності, що відрізняє продукти або послуги певного типу від таких же продуктів інших компаній. Власник торгової марки може бути фізичною особою, комерційною організацією чи будь-якою юридичною особою. Товарний знак може бути розташований на…

Детальніше

Реєстрація авторського права на креслення

Реєстрація авторських прав у багатьох випадках необхідна для вирішення спірних ситуацій з конкурентами, недоброзичливцями, для участі у тендерах, для підтвердження авторства тощо. Після отримання свідоцтва на реєстрацію авторських прав (патенту на креслення або комплект креслень), власник авторських прав може дозволяти або забороняти використовувати ці креслення при виробництві чогось. Крім того, власник має повне право самостійно…

Детальніше

Авторське право на шрифт

Авторське право, реєстрація – це повноцінний інструмент для захисту свого нового чи давно існуючого авторського продукту. У цій статті прикладом об’єкта реєстрації інтелектуальної власності буде авторський шрифт, каліграфічні об’єкти, а також їх патентний захист. «Жарт, написаний гарнітурою Times, на 10% смішніший за той, що написаний гарнітурою Arial. Чому? Чорт знає. Найкраще пояснення, яке я бачив:…

Детальніше