1. Реєстрація торгової марки – необхідність для приватних навчальних закладів, закладів, шкіл.

Українські школи дедалі більше усвідомлюють цінність захисту своєї інтелектуальної власності, включно з авторськими правами на методики навчання, торгові марки, найменування. Реєстрація та захист товарних знаків може допомогти ефективно захистити назву школи та інші популярні відзнаки від потенційно проблематичного та несанкціонованого використання. Крім того, як державна, так і приватна школа може зареєструвати торгову марку на певній території, на певний термін та за певну ціну. Крім того, додатковим джерелом доходу для приватних шкіл може бути одержання роялті за використання найменування освітнього закладу, використання навчальної програми, і як такої торгової марки, логотипу (наприклад, за договором «франшизи»).

2. У чому потрібно переконатись перед реєстрацією торгової марки.

Навчальний заклад також повинен переконатися, що він має права, пов’язані з її логотипами або іншими товарними знаками, що є індивідуальністю та відмінними рисами. Якщо логотип був розроблений співробітником школи або університету в рамках його трудової діяльності, то школа, ймовірно, є власником авторських прав на логотип. Проте, якщо логотип було розроблено на замовлення в іншого підприємства чи автора, тобто підрядником, школі, як юридичній особі, необхідно переконатися, що права на логотип передані чи «переуступлені» від автора логотипу школі як «підприємству».

Щоб зареєструвати знак, назву, лого, школа спочатку повинна визначити, чи має це марення відмінними рисами, і провести попередній державний пошук по закритих та відкритих базах Державного патентного відомства. Пошук проводиться на предмет подібних логотипів, найменувань у класі послуг «освіти та навчання».

3. Переваги реєстрації торгової марки для навчальних закладів.

Зареєстрована торгова марка надає її власнику виняткові права: розпоряджатися брендом, забороняти чи дозволяти іншим особам використовувати назву, логотип своєї школи.

Ваш освітній заклад може звернутися до несумлінних конкурентів, які безпосередньо порушують Ваші права на торгову марку, назву, з вимогою або припинити використання логотипу, або укласти з Вашою школою/університетом ліцензійну угоду для належного використання знака. Ліцензійна угода зазвичай передбачає, що школа може відкликати ліцензію на використання знака, якщо її використання не відповідає методикам та стандартам (наприклад, якщо знак освітнього закладу використовувався разом із додатковими неприйнятними відмітними знаками одночасно з Вашим логотипом). Ліцензійна угода також може містити відповідний фінансовий платіж за використання бренду.

Навчальний заклад, який зареєстрував торгову марку, може контролювати використання свого знаку, назви. Як правило, Ви можете періодично вивчати в інтернеті, у соціальних мережах Ваших конкурентів на предмет несанкціонованого використання торгових марок, або об’єктів авторського права (наприклад методик навчання, літературних творів) , права на які належать виключно Вашому освітньому закладу, щоб уникнути порушень Ваших прав на інтелектуальну власність.

4. Ціна реєстрації торгової марки для навчальних, освітніх закладів, шкіл.

Ціна реєстрації торгової марки розпочинається від 8 249,00 грн. (230 $)

Детальний прайс можна переглянути ТУТ, або зателефонувати нашим фахівцям, будь-які консультації – БЕЗКОШТОВНО.

Ціна реєстрації методики навчання, підручника, авторської книги від 3649,00 грн. (100 $)

Детальний прайс можна переглянути ТУТ, або зателефонувати нашим фахівцям. Будь-які консультації – БЕЗКОШТОВНО.

5. Контакт

• +38 (067) 44-700-26

e-mail: brand@unite.com.ua

РИБАЛКО Ігор Володимирович, спеціаліст з інтелектуальної власності,

Начальник відділу реєстрації торгових марок патентної фірми «Єдність».

• +38 (068) 160-11-61

e-mail: roma.unite@gmail.com

СУХАРЄВ Роман Станіславович, спеціаліст з інтелектуальної власності.