Як зареєструвати логотип, назву, торгову марку для стоматологічних послуг.
Контакт: brand@unite.ua, +380674470026 (viber, telegram)
Мінімальна ціна (всі необхідні платежі): 250 USD (10 585 грн. на дату цієї статті)
1. Навіщо стоматологу торговельна марка.
Будь-який сучасний бізнес мусить мати оригінальну назву, логотип, ім’я, бренд, за допомогою яких організація або особа-підприємець позиціонує себе на ринку, в рекламі, інтернет-мережі на соціальних сторінках. Медичні послуги стоматологів, ортодонтів, протезистів не є винятком. Наслідком ринкової конкуренції в будь-якій галузі є необхідність вигадувати, створювати та використовувати авторське, оригінальне найменування, лого для будь-якого виду підприємництва. Послуги стоматологічних лікарень, кабінетів, установ, і, навіть, діяльність індивідуального лікаря-стоматолога так само мають бути індивідуалізовані, тобто сучасною мовою «брендовані» . Звичайно, найпростіше назвати такий заклад «Стоматологія» та й успішно здійснювати лікарську діяльність, але таке банальне, максимально поширене та звичайне позначення типу «Стоматолог» не надає можливості:
– виділитеся на фоні конкурентів та яскраво і ефективно вирізнитися в їхньому середовищі;
– створити у клієнтів позитивний і незабутній образ Вашого медичного сервісу;
– швидко, якісно, з мінімальними тимчасовими та фінансовими витратами створювати та просувати стоматологічну діяльність в інтернеті та на соціальних сторінках;
– успішно рекламувати компанію чи підприємця у ЗМІ, радіо, ТБ як на локальному, так і на глобальному рівнях;
– надавати дозвіл або забороняти використовувати Ваш бренд іншим особам;
– при успішному існуванні проекту та при високій якості послуг розвивати та розширювати діяльність підприємства шляхом створення мережі або продажу франшиз.
Для всіх цих зазначених дій необхідно мати незвичайну комерційну назву, яка асоціюватиметься саме Вами або з Вашою стоматологічною установою. Таке найменування, відповідно до законодавства, має певно визначений термін – “торговельна марка”.
Зареєструвати авторські права на методику лікування
2. Види торгових марок. Процедура реєстрації.
З метою можливості повноцінного володіння і розпорядження назвою своєї стоматологічної клініки, лікарні, та з метою можливості дозволяти або забороняти іншим особам використовувати таке саме найменування або малюнок логотипу, Ваше позначення необхідно зареєструвати на Ваше ім’я чи підприємство як об’єкт інтелектуальної власності – торговельну марку.
Написання, звучання торгівельної марки для стоматологічної клініки може збігатися або не збігатися з фірмовим найменуванням ТОВ або з прізвищем, ім’ям ФОПу. Наприклад, компанія має назву ТОВ «Три Дентал клініка», при цьому бренд, товарний знак може бути «Clinic 3Dental». Або ім’я лікаря-стоматолога, засновника бізнесу є Нечитайло Марія Іванівна, тобто – ФОП Нечитайло М. І., але комерційною назвою може бути, наприклад, «Доктор Нечитайло Марія» або «Стоматологія Нечитайло Марії», або «Стоматологічний Кабінет Мрія».
Зрозуміло, що переважна більшість назв у цій галузі, звичайно ж, містять слова: Дантист, Стомат, Детал, Орто, Dent, Dental, Dentist, Orto. Це нормально та для державної реєстрації не заборонено. Єдиним попередженням і побажанням в таких випадках є необхідність обов’язкової наявності додаткового відмітного слова, літер, цифр, інших символів разом із цими відомими словами, які вказують на вид діяльності. Інакше подібні «прості» слова, по-перше, «загубляться» серед конкурентів із подібними назвами, «по-друге», такі звичайні слова (які семантично є безпосередньо назвою певної дії, послуги) неможливо зареєструвати як торговельну марку, оскільки вони не мають «відмінності» і є «загальновживаними» саме для сервісу стоматологічного лікування.
Бренд для будь-якої медичної та іншої установи може мати образотворчий, графічний символ – «лого», що також є торговою маркою.
Ім’я, найменування (слово, словосполучення) може бути поєднане або не поєднане з художньо-графічним знаком. Таким чином, слово і малюнок-лого можуть використовуватися разом або окремо залежно від конкретної ситуації та комерційної, маркетингової, рекламної необхідності.
Якщо дизайн логотипу створив художник на замовлення, то необхідно оформити з таким художником авторський договір, про те, що він (творець зображення) повністю передав своє майнове авторське право на логотип для стоматологічних послуг замовнику.
Словесна частина логотипу може бути виконана та зареєстрована в Україні будь-якою мовою.
Для оформлення державної реєстрації торгівельної марки необхідно надати:
– повні реквізити юридичної чи фізичної особи, майбутнього власника бренду;
– назву та/або зображення логотипу (в електронному вигляді в якісному форматі);
– повідомити про те, на яких послугах спеціалізується стоматологічна клініка: терапія, хірургія, профілактика, ортопедія, протезування, для дітей, косметична та інше.
Бренд, логотип для стоматології реєструється для послуг 44 класу міжнародної Ніццької класифікації, що є групованим переліком товарів і послуг, який застосовують для реєстрації товарних і сервісних знаків.
Торгову марку для стоматологічних матеріалів оформлюють для 5 класу товарів зазначеної класифікації.
Якщо Ваше підприємство виробляє, експортує та реалізує спеціальні стоматологічні інструменти та апаратуру (у тому числі крісла, бори, дзеркала та інші інструменти), а також протези, капи, то необхідно реєструвати торговий знак для 10 класу товарів.
В результаті успішної процедури реєстрації назви, логотипу для клініки стоматології, Ваш знак вносять до державного реєстру України, Вам видають свідоцтво (сертифікат, патент) про те, що Ви чи Ваше підприємство є виключним власником конкретного позначення (слова, словосполучення, малюнку чи комбінації цих елементів).
3. Мінімальна вартість процедури оформлення. Термін охорони торгової марки.
Сума витрат складається з кількох платежів (далі вказане у гривнях);
1500 попередній офіційний патентний пошук, перевірка назви щодо конфліктних товарних знаків;
3000 державний збір за подання та експертизу заявки за однією групою товарів чи послуг;
4500 послуги патентної фірми “Єдність” з оформлення, супроводу та діловодства заявки на торговельну марку.
Платежі після усіх успішних етапів патентної експертизи:
1500 державний збір та послуга за публікацію зареєстрованої торговельної марки;
85 державне мито за видачу охоронного Свідоцтва України.
Загальна сума витрат 10 585 грн. (може бути змінено залежно від сучасного курсу валют, змін у державному патентному відомстві України).
Свідоцтво на торговельну марку України діє 10 років із можливістю йго продовження.
Автори:
Сухарев Станіслав, патентний повірений України № 427
+38 067 209 78 89 (whatsapp, signal, viber, telegram)
Сухарев Роман, професіонал з інтелектуальної власності
+38 097 10 111 60