Бізнес та створення (конструювання), продаж комп’ютерної техніки, як мінімум на території України, та в інших прогресуючих державах, має безпосередній та постійний розвиток, що породжує в середовищі цього ринку значну та високу конкуренцію. Тому стійкість на ринку комп’ютерних технологій нового продукту, передбачає обов’язкову наявність бренду, виділення від конкурентних мас, саме у цьому сегменті бізнесу та товарообігу.

РЕЄСТРАЦІЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ


За ціновою політикою, реєстрація торгової марки для фізичної чи юридичної особи є однаковою. Як і два варіанти терміну реєстрації торгової марки:
• Ціна стандартної (класичної) процедури реєстрації торгової марки (16 місяців) – від 10 000 грн.;
• Ціна прискореної процедури реєстрації торгової марки (8 місяців) – хв. Вартість від 22000 грн.

Також реєстрація торгової марки може бути здійснена не тільки для Вашого продукту/товару (комп’ютерної техніки), а й в іншому класі – для послуг магазину з технікою, гаджетами, аксесуарами до них. Тобто, якщо Ви продаєте комп’ютерну техніку – такий сервіс необхідно вказувати при оформленні заявки на реєстрацію торгової марки до 35 класу послуг, а якщо Ви виробляєте комп’ютерну техніку під своїм брендом – це абсолютно інший (9 дев’ятий) клас товарів міжнародної класифікації . Звичайно, і найчастіше на практиці, власники торгових марок для сучасних пристроїв, які можна віднести до комп’ютерних технологій, засобів зв’язку та комунікації, бажають зареєструвати торгову марку одночасно для товарів (9 клас) та послуг з продажу (35 клас).
У деяких випадках, на ім’я резидента України може бути здійснено реєстрацію торгової марки свого, постачальника (імпортера), і, як правило, для цього необхідно та бажано мати письмову згоду від цього імпортера. У випадку, якщо іноземна компанія на території України нічого не реєструвала, але має бажання «глобально» зайти на український ринок – то Ваша “раніша” реєстрація бренду постачальника може виявитися Вашим «козирем у рукаві», і при домовленості з компанією-постачальником, Ви можете виявитися його ексклюзивним представником.
Такі дії в жодному разі не є прямою рекомендацією з нашого боку – це лише опис існуючих реалій (як в Україні, так і в Китаї, де партнери українських експортерів дуже регулярно і без соромів реєструють на своє ім’я українські торгові марки своїх клієнтів-замовників. КНР).